Windows 10 တွင် Computer Processor Name ပြောင်းနည်း


မင်္ဂလာပါ
ကျွန်တော်အခုပြောပြချင်တဲ့အကြောင်းအရာလေးက
တော့ ကျွန်တော်ကို မနေက Hp laptop တစ်လုံး လာရောင်းတယ် i7 ဆိုပြီးတော့ ပေါ့ဒါနဲ့  This PC ကို R-Click ထောက် Properties ကိုနှိပ်ကြည့်တော့ i7 ဟုတ်တယ်။ ဈေးကလည်းသိပ်များတော့ ကျွန်‌ေတာ် ပြန်စဉ်းစားကြည့်တယ် i7 ဒီဈေးနဲ့မရပါဘူးလို့ပေါ့ ဒါနဲ့ ကျွန်တော် Cpu-Z Software နဲ့ Run ကြည့်လိုက်တယ် Intel Core i3 တဲ့ဗျ။ i3 ကို i7 လို့ပြောင်းပြီးလာရောင်းတယ်။ ကျွန်တော်တို့ Computer တစ်လုံး၀ယ်မယ်ဆိုရင် တစ်ချို့က This PC or My Computer ကို R- Click ထောက်ပြီး Properties ကိုနှိပ်ပြီး Processor Name ကိုကြည့်ပြီး၀ယ်တယ်။
ဒီးနည်းကတော့သိပ်မသေချာပါဘူး ။ သေချာအောင် အောက်မှာပေးထားတဲ့ CPU Z Software နဲ့ Run ကြည့်ပါ ။ Processor Name အတည်အကျပြပါတယ်။


          Cpu-Z Software ကိုဒေါင်းယူရန်

သူတို့တွေ i3 ကို i7 ဘယ်လိုပြောင်းထားလဲအများသိအောင် ကျွန်တော် Processor Name ပြောင်းနည်းလေးကိုလိုအပ်မယ်ထင်လိုတင်ပေးလိုက်တာပါ။
လုပ်နည်းကတော့အရမ်းလွယ်ကူပါတယ်။ သိတဲ့ဆရာများကျော်သွားပေးပါ။
အသုံးပြုနည်းကိုတော ပုံနှင့်တကွရှင်းပြထားပါသည်။

Like,share လုပ်ထားဖို့မမေ့ပါနဲ့နော်















အဆင်ပြေပါစေခင်ဗျာ
ကောင်းထက်စံနည်းပညာ
တောင်ဒဂုံ၊106 ရက်ကွက် ၊ဝါးတံတားမှတ်တိုင်အနီး
ဆက်သွယ်ရန်ဖုန်း၊ 09789232456၊09670125573



Comments